VRÅL

axelinaackie.blogg.se / 11 Augusti, 2013 - 10:49 / Allmänt

Söndag, imorgon är det EN vecka kvar tills skolan börjar... Man känner sig alltid peppad i början, typ att man ska vara jätte duktig och höja sina betyg minst en bokstav m.m. Men sedan efter 2 dagar får man ångest och längtar tillbaka till sommarlovet som aldrig förr, man ger upp och skiter i skolan, eftersom att den suger. 
 
 
Men livet fortsätter ju! Denna veckan ska bli kul eftersom att på onsdag ska jag till lisseberg med Clara och på fredag ska jag tävla. 
Nu måste jag tyvärr avbryta mitt skrivande innan Antonia börjar hota mig, vi ska rida ut nu nämligen och hon har redan gått ut...
 
 


Postat av: Wilma glans

Ska också dit på onsdag med bl.a. Moah Eckerlöv :-)

2013-08-11 @ 18:04:25
URL: http://wilmaglans.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: