Dagens uteritts-pass

axelinaackie.blogg.se / 15 December, 2013 - 18:14 / Allmänt

Jag älskar att rida ut eftersom att det aldrig kan gå dåligt då. Jag har stora problem med mig själv om ett ridpass går kasst som ni kanske vet.

Så idag red jag ut, igen! Polo och Bosse borde älska mig just nu - uteritt 2 dagar i rad händer inte ofta. Men eftersom att jag trimmar varje dag när det är skola var jag tvungen att lyxa till det nu på helgen. 
Red runt sjön (sörran red Bosse) och var riktigt seriös! Hade bådas riktiga träns (alltså inte hackamore) och höll mig till ett samlat tempo hela tiden och travade upp för alla backar, både B och P skötte sig utmärkt! 

Sen packade jag upp allt från tävlingen (vilket jag egentligen borde gjort för en vecka sedan) och så städade jag sadelkammaren + att jag gick en promenad med Claudia i 30 minuter vilket jag personligen är ganska stolt över. 
Första dagen som jag har varit nyttig på ca 3 månader också. Det känns bra.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: