Godmiddag!

axelinaackie.blogg.se / 30 December, 2013 - 13:03 / Allmänt

Godmorgon höll jag på att sätta som rubrik, men jag såg att klockan var visst 1, hehe. Så blir det när man sover bort hela dagarna. 
I Spanien ska jag gå upp senast 9 varje dag, det är mitt enda mål med resan. ;-)
 
Idag ska jag faktiskt rida i paddocken! Ridhuset är lite tråkigt nu när man rider där så gott som varje dag och jag tror att både Polo och Bosse kommer uppskatta att få springa på en större yta idag. Mamma har lovat att ta kort när jag rider så jag kommer publicera bilderna här på tidsinställt imorgon tror jag. Då kommer jag inte ha så bra möjligheter att blogga nämligen.
 
Jag har börjat läsa en bok jag fick i julklapp, tro det eller ej! (jag är ingen läsare precis) Men denna boken är faktiskt bra, väldigt lättläst, stor text och hyfsat tunn - perfekt för mig!
Fina Cymro och jag när vi vann alingsås derbyt, min tredje sista B-ponny start någonsinn, ganska sorgligt faktiskt!
På denna bilden ser ni också hur ovanligt stora händer jag har. Folk har till och med blivit förvånade över mina stora händer, hahaha
 


Postat av: ebba

vilken bok är det du läser då?? :)

Svar: Det tredje tecknet heter den! :)
None None

2013-12-30 @ 14:19:51
Postat av: Anonym

Visa vad du fick i julklapp om du har tid!

Svar: Jag har redan skrivit det, men när jag har fått presenterna från min Pappa kan jag visa bild på allt! :)
None None

2013-12-30 @ 15:25:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: