Godmorgon lördag !

axelinaackie.blogg.se / 14 December, 2013 - 08:59 / Allmänt

Nu är det bara 3 skoldagar kvar innan avslutningen som är på torsdag, sjukt skönt! 
Vädret känns ganska regnigt utanför fönstret vilket suger eftersom att jag hade som plan att rida ut både idag och imorgon. Jag hinner aldrig rida ut på vardagarna eftersom att jag slutar skolan så sent varje dag och nu när det inte är några tävlingar tycker jag att det är ett bra upplägg att trimma på vardagarna och rida ut antingen fre-sön eller bara fre-lör. 


Haha, ser ni hur liten Bosse ser ut mitt bland Antonias bjässar!


Postat av: Anonym

Hur många hästar har din syster och vad heter dom?

Svar: 4, Elenya, Claudia, Lillan, Frida :)
None None

2013-12-14 @ 09:24:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: