Hemma hos mig part 1

axelinaackie.blogg.se / 16 December, 2013 - 07:00 / Allmänt

Nu ska jag vara lite kritisk och skriva hur jag kunde få dessa bilderna att bli ännu bättre.
 
Denna blev ganska bra, något ljus kanske men inte så mycket annat att klaga på tycker inte jag. 
 
 
Denna bilden blev ganska fin, ganska djup eftersom att det är ett ljus med i bilden. Men vinkeln är sne vilket förstör litegrand.
Också sne och något kall i färgen.
 
Denna är jag nöjd med trots att den också är lite sne, färgen är ganska varm vilket gör bilden mysigare.
 
Något suddig, inte jätte bra skärpa med andra ord.
 
Också sne, haha, allt blev snett typ!
 
Kommer en del 2.
 
 


Postat av: Anonym

vad är det för priser på bild nr 3? vart har du vunnit dom?

2014-11-14 @ 18:51:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: