pigga ponnysar!

axelinaackie.blogg.se / 28 December, 2013 - 17:35 / Allmänt

Jag red ut i skogen på både Polo och Bosse idag, vill att dom ska hållas igång lite lagomt nu dessa 3 dagar så varsin uteritt var perfekt!
Polo var jätte snäll, red en ganska lång runda med honom på 1 timme med mest skritt och lite trav. 
Bosse reds en annan väg där jag vände efter ett tag och han var helt zaiko, hahaha. Jag var JÄTTE nära på att ramla av en gång, satt seriöst på hans huvud typ. Satt lite löst säkert 5 gånger, pigg och glad var det jao ! ;-)
 
Väntar på att maten ska bli klar nu, rotfrukter i ugnen, kyckling och bearneise (stavning) Men det är tur att jag har gossip girl att kolla på medan jag väntar, vi hörs senare! :)
<3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: