tjäääna mitt på dagen !

axelinaackie.blogg.se / 09 December, 2013 - 14:23 / Allmänt

Planen i stallet idag är att båda 2 ska joggas lite lätt inne i ridhuset. Personligen föredrar jag inte att mina ponnysar vilar dagen efter ett meeting eller tävling, då känns det ungefär som att man har sprungit 1 mil och sedan slänger sig i soffan och sitter där i 48 timmar. Tänk då vilken träningsverk och vad stel du skulle vara då när du klev upp från soffan. 
Så båda ska ridas lungt i ridhuset som sagt med bara skritt och trav.
 
Sen måste jag verkligen packa ut allt efter tävlingen, KUL! Både inne i bodelen och allt i sadelskåpet ska packas upp och läggas på sin plats. 
 
Men först ska jag genomlida 2 timmar teknik.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: