Torsdag kväll

axelinaackie.blogg.se / 12 December, 2013 - 22:52 / Allmänt

Lite dålig uppdatering, men det är för att jag lever livet! 
Hahahah, sämsta och töntigaste bortförklaringen någonsinn men tänkte att det var lite kul att dra till med det. 

Det var en kul kväll pp kungsmässan och jag har nog aldrig uppskattat en iskall frapino så mycket som idag - den var såsåså god ska ni veta! 
Fick köpt ett par örhängen från marcJacobs som ni såg, dock har jag en viss förmåga att tappa bort allt som är smått... 
IMORGON ÄR DET FREDAG!

Idag stog en lärare framme vid tavlan och pratade om hur jobbigt och stressigt alla pedagoger har det nu innan jul när alla betyg ska sättas, att de sitter uppe på helgerna och rättar uppsatser m.m. 
Då hade jag sån lust att säga rakt ut:
-du kan vara tyst din häxa, det är vi elever som som får sitta uppe på nätterna med alla h*lvettes läxor VARJE dag, inte en gång om året som ni när betygen ska sättas. Så nu vet ni hur det känns.
Dock sa jag inte det, det hade kanske varit lite för....brutalt.

Men godnatt kära ni!


Postat av: Anonym

Haha sant, lärarna säger alltid så.

2013-12-13 @ 17:33:17
URL: http://hannawesterlind.se
Postat av: Embla

Hahah det borde du gjort 😂 Då hade fått något att täka på😄

2013-12-13 @ 22:37:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: