22/2 - ridpassen

axelinaackie.blogg.se / 22 Februari, 2013 - 21:41 / Allmänt

Dagens ridpass idag.
 
Red först ut en sväng på Polo. Men idag va vi inte själva, vi red nämligen med mes-Antonia. Därför travade jag mest, men galopperade lite grann uppför 1 backe. Antonia var som en bromskloss eftersom att hon var sååå rädd att Bosse skulle sträcka sig och det lät väldigt töntigt när hon sa det ska ni veta. Så töntigt att jag började skratta fast jag var arg på henne. 
Polo var iallafall supersnäll och det gick bra allt sammans, trots mitt mesiga sällskap!
 
Sedan red jag ut en tur på Ralle och Antonia gick med och fotade lite grann. Det blev inte så bra bilder, men sånt är livet! Ralle var iallafall jätte snäll och bockade inte en endaste gång!! Trots att jag galopperade. :-D 
 
Sist men inte minst red jag Cleo fast henne red jag i ridhuset. Och hon var såååå fin! Känner inte för att gå in på detaljer eftersom att ridhus-ridpass inte är så roligt att läsa om, men hon var iallafall jätte jätte fin! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: