bara lite saker jag stör mig på.......

axelinaackie.blogg.se / 01 Februari, 2013 - 15:06 / Allmänt

- Folk som skriver på sina bloggar: Asså jag orkar inte blogga, jag har ändå inga läsare så det spelar ju ingen roll...
Tro f*n inte att du får fler läsare av att skriva så. Var mer aktiv på din blogg istället, uppdatera mera och skriv roliagre inlägg och kommentera mycket på andras bloggar så ska du se att statistiken blir bättre om den nu är så viktig. :D
 
- Alla spelförfrågningar och reklam som finns på facebook. Det är inte ens roligt att logga in där lixom? Det ända man ser är typ: like if you love your family, otherwise they will die tonight. knappast.
Eller typ när det är en bild på en liten kille från arfika som inte har någon arm så står det: like if you care. Det är väl klart att man bryr sig, men jag tror faktiskt inte att den lille killen får det bätte för att man gillar en bild på facebook på andra sidan jordklotet. 
 
- Folk som har fula strumor... hahaha, men det är sant faktiskt. Det kan vara en person som har jätte fina kläder i övrigt, men har tatt på sig ett par groteska strumpor som förstör hela outfiten. Jag har alltid svarta/vita strumpor. Mycket snyggare! 
 
 host*
 


Postat av: Tilda

Nämän gaaash vilka snygga strumpor! Bäst jag går in & beställer dem direkt och skickar hem! Snyggast i stan! *Host* *Host*

2013-02-01 @ 22:05:23
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Klas

Såna strumpor har jag 11,5 stycken, Ninjo åt upp en halv!!

2013-02-04 @ 21:38:44
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: