Cleo är på den säkra sidan IFALL bommarna bits...

axelinaackie.blogg.se / 08 Februari, 2013 - 20:47 / Allmänt

 
Jag tänkte att jag skriver inte om Ralles hopp-pass eftersom att ni har ju sett film! :) Jag kan berätta att det gick jätte bra med honom iallafall.
Idag När jag red Cleo så var hon ganska spänd eftersom att vi var ca 7 personer i ridhuset + massor av hinder och 3 hoppade. Det gick sådär. Hon var bra i början i galoppen när det var lungt runt omkring henne. Men det kom in fler och fler folk och då tyckte hon att det blev för mycket. 
Imorgon tänkte jag att jag rider henne tidigt på morgonen när ingen är där så att hon kan få lite lugn och ro. Då går hon som bäst. 
Polo var otroligt pigg idag när jag hoppade. Så istället för att höja hoppade jag en låg bana ganska många gånger så att han skulle lugna sig lite. Det gick bra. Till en början lyssnade han inte så bra eftersom att han var så jädrans pigg, men i slutet gick det prima! Det blev ingen film på honom eftersom att jag hoppade inte högre än 1m. Då är det kanske roligare att jag filmar någon annan gång när jag hoppar lite högre! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: