Då var denna dagen slut...

axelinaackie.blogg.se / 26 Februari, 2013 - 21:25 /

Ni ska bara veta hur duktig jag har varit, jag har suttit och räknat matte i 2 timmar! Men innan det så red jag alla 3 och det gick finfint.
Och jag tror att jag slog rekord i att göra i ordning fort. Gjorde i ordning Ralle på 3 minuter. Den slår ni inte va? ;-) Och sedan tog jag en tur i skogen själv, han stannade ett par gånger och ville inte gå, men när jag sade till honom fortsatte han att trippa på. Och han bockade inte en enda gång! Men jag red en annan väg än vad jag brukar, så jag kunde inte galoppera. Men skritt och lite trav blev det!
Sedan red jag Cleo samma tur men då red Antonia med. Och Cleo var jätte snäll, hon kunde gå först hela tiden och var så där snäll som bara Cleo kan vara ni vet!
Sist men även störst red jag Polo i ridhuset. Och vanligtvis brukar jag rida fram med lite långa tyglar och låta honom flyta på, men idag så red jag ordentligt från början och det funkade riktigt bra! Så han var toppen fin idag, jag kunde vara väldigt lätt på handen samtidigt som han gick i en låg och fin form. Och sedan måste jag flika in att det var lite svårt att rida för att vi var 10 personer i ett 20x50 ridhus...

Väl paketerad!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: