exiting saker ni kanske inte visste om mina ponnysar!

axelinaackie.blogg.se / 01 Februari, 2013 - 19:00 / Allmänt

- Ralle är väldigt låg i rang. Både Bosse och Potter bestämmer över honom.
 
- Cleo har blivit opererad tidigare i sitt liv. altså blivit sövd. Jag såg en video på hur det gick till och det ser jätte äckligt ut! Stackars Cleo !
 
- När Ralle precis hade kommit från Irland hade han jätte stora sår på sidorna för att han hade lagt sig ner i transporten. 
 
- Ralle kan inte åka själv. Vi har provat 2 gånger och båda gångerna har slutat med att han har hoppat över frambommen. (men ingen skada skedd)
 
- Cleo kommer från antingen Belgien eller Holland.
 
- Vi köpte Potter som 5-åring för 60 000. Och när vi köpte honom var han inte rolig kan jag lova... xd
 
- Polo har fått mycket mer förtroende för mig nu än vad han hade när jag fick honom. Han är ju väldigt osäker i sig själv, och i början kunde jag knappt hämta honom i hagen utan att han sprang iväg. Men nu är han inte alls sådan. 
 
- Ralle ligger ner och sover hela tiden på tävlingar. RelaxarN
 
- Mamma red väldigt mycker på Rico när jag hade honom. 
 
- Polo hoppar mycket bätte med teknikskydd
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: