fun fact

axelinaackie.blogg.se / 21 Februari, 2013 - 20:46 / Allmänt

Tänkte att jag kunde fira min fördelsedag här på bloggen genom att skriva lite fun-fact!
 
- Ibland googlar och youtubar jag på fis, prutt, bajs osv på min skoldator. Och ibland tar lärarna in datorerna för att kolla igenom så att man inte har varit inne på några olämpliga sidor. Då kommer dem nog få sig ett gott skratt om dem kollar på alla prutt-videor jag har sett! HAHAHHAHA (skrattar högt för mig själv)
 
- Just nu när jag skriver detta (som var igår) sitter jag med en tofs längst fram på huvudet, och bara för att det är min födelsedag ska ni få en bild på det. 
 
- Jag är VÄLDIGT klumpig. Jag har: snubblat från en trottoar-kant och börjat blöda på knät, trillat ut från bussen och skrapat upp handen, vält ut på vägen med en sparkcykel, snubblat på en trottoarkant 3 gånger, halkat på isen 2 gånger och ramlat. 
 
- Min hund Olle låtsas att han är en gris för tillfället. Han gnuggar mustarchen i sin korg som en tok och grymtar jätte högt som en gris. 
 
- Jag har en förmåga att kunna göra VÄRLDENS fulaste miner. Jag kan vrita till ansiktet till den mest groteska minen som finns, men det tänker jag inte visa bild på eftersom att det skulle bli för pinsamt. 
 
- Varje dag när jag rider sitter jag och tänker på hur jag ska utvärdera just det ridpasset här på bloggen. 
 
 


Postat av: Tilda Edin

På Facebook står det att du fyller år imorgon, den 22:e.
Men det kanske står fel? Om det står fel, så grattis på födelsedagen! :)

2013-02-21 @ 22:03:27
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: