god förmiddag!

axelinaackie.blogg.se / 17 Februari, 2013 - 11:17 / Allmänt

Idag ska jag rida igenom Cleo ordentligt med Gummipelham bettet och mamma ska hjälpa mig. Ett riktigt dressyrpass kan man säga! Och Polo ska jag ta ut en sväng i skogen. Jag måste passa på att rida ut på helgerna eftersom att när jag kommer till stallet efter skolan hinner jag aldrig rida ut innan det blir mörkt. Ska se om Antonia vill följa med. 
Jag älskar verkligen att rida ut, haha! SkogsridarN !
Ralle ska jag bara trava lite på graman, böja och ställa honom så att han är mjuk. Det kan behövas på den stela stolpen! xd
Och Potter ska Jennifer rida idag! Det kommer gå bra tror jag. Och såhär i början kan man sätta på en gough på honom. Då blir han lite lättare när Jennifer inte riktigt har lärt sig hur man fungerar än. :-)
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: