gokväll!

axelinaackie.blogg.se / 17 Februari, 2013 - 19:10 / Allmänt

Imorgon börjar skolan, ångest till 1000. Men det ska vi inte prata om nu. 
 
Alla ridpass gick prima idag! Jag red en lite längre tur med Polo och mig själv och han fick verkligen sträcka på benen uppför backrna! Och han var toppensnäll och superglad hela tiden. 
Ralle fick sig ett ordentligt pass i manegen då både han och jag blev svettiga. Trimmade honom i 45 minuter och han var jätte fin!
Och Cleo var också väldigt fin idag! Avslappnad, djup i formen och lugn hela passet!
 
Som sagt red Jennifer Potter idag och det gick väldigt bra sade hon, jag såg nämligen inte eftersom att jag red ut samtidigt som hon red. Och Potter hade fått en ny John Witaker grimma av Jennifer! hihi, så gulligt!


Postat av: Tilda

Jag såg när Jennifer red Potter idag, det såg jättefint ut :)

2013-02-17 @ 20:19:04
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: