Gokväll

axelinaackie.blogg.se / 07 Februari, 2013 - 22:14 / Allmänt

Som sagt följde jag med Clara hem idag och när vi kom hem till henne så red vi ut. Jag red på Snowy denna gången och hon var jätte snäll, en riktig terräng-bil kan man säga. För att hon tog sig fram överrallt. Vi galopperade ganska mycket och Snowy sa till mig att hon tyckte att det var väldigt kul. Det är så skönt att jag kan prata med hästar! hahaha.... 
 
Imorgon är det fredag och då ska jag börja uppdatera som vanligt igen. Jag känner att det har varit lite dålig uppdatering på sistone. 
Jag kommer tex lägga ut dagens outfit på morgonen, jag kommer nämligen att pynta mig med många fina smycken imorgon! ;-) Och så ska jag hoppa imorgon också. Då kanske jag kan be Antonia filma så att ni får se lite? 
Men isf, vem vill ni helst ha film på, Polo eller Ralle? 
 
 
Och sedan kan jag passa på att svara på en kommentar också! Jag har strl Medium på min juciy dress. Tröjan passar perfekt men byxorna är lite långa. Men det är bara att vika upp dem. :)


Postat av: Anonym

Polo!

2013-02-08 @ 06:40:37
Postat av: Clara

Ralle såklart!!!!

2013-02-08 @ 07:21:32
URL: http://claralindgren.blogg.se
Postat av: Anonym

Polo!

2013-02-08 @ 08:10:03
Postat av: Anonym

Polo ! :)

2013-02-08 @ 08:10:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: