hallå där !

axelinaackie.blogg.se / 20 Februari, 2013 - 18:59 / Allmänt

Antonia var lite sjuk idag, så hon var hemma från skolan och red Cleo och Polo! Och hon sa att Cleo var fullt godkänd och att Polo var jätte fin! Och så öste hon beröm över sig själv om hur bra hon red Polo, the typical Antonia! hahaha!
Jennifer red på Potter och det gick super bra! Dem bitarna jag såg gick det hur fint som helst! :-D
 
Så när jag hade slutat skolan hade jag bara Ralle att rida. Och eftersom att jag bara hade en häst att ta itu med så fick han sig ett ordentligt men roligt pass!
 
Först red jag ut i 40 minuter. Jag skrittade först en bit där vägen var hård, sedan när jag kom mer in i själva skogen så var vägen fortfarande snötäckt och mjuk. Jag skrittade ner för en ganska lång backe och galopperade upp igen. Och till min förvåning var han jätte snäll! Och jätte glad! Han bockade bara en gång faktiskt. Jag tror att ju mer jag rider ut på honom, desto snällare kommer han att bli. Och det är 1000 gånger skönare att rida ut själv och det var precis vad jag gjorde idag. 
När jag kom hem igen så tog jag på gramanen och red i manegen i 20 minuter. Det gick också jätte bra! Han var i en låg form i traven och var riktigt avslappnad och mjuk. Och i galoppen var han också duktig. 
Sammanfattsvis blev det ett väldigt lyckat pass !
amazing pony




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: