Hej /Nyttiga Ackie

axelinaackie.blogg.se / 06 Februari, 2013 - 21:48 / Allmänt

Tjabba tjena hallå, hej, tjena, tjo, tjenis, hutthoj. Jag tänkte fylla hela inlägget med en massa olika sortes "hej". 
 
Jag hann bara med att rida Cleo och Ralle medan Polo fick gå en liten promenad. Cleo var fin. Kanske inget wow pass, men det var ändå bra. Och Ralle var riktigt duktig faktiskt! Jag hade graman och när jag travade så var han ganska eftergiven i halsen. Han spände inte upp sig så att gramanen gjorde allt jobb dvs. Utan jag andvände dem vanliga tyglarna också. Sedan i galoppen tränade jag på att han skulle samla galoppen mycket och sedan länga några steg. Och han var jätte duktig!
Tänkte faktiskt starta en dressyr-tävling med Ralle snart. Bara ett L:A program tänkte jag. AAHAHHA, skoja ! Hur många poäng tror ni jag och Ralle hade fått? 5 på sin höjd. 
 
Nu ska jag vara duktig och göra So och spanska läxan, adiosss!
Oj, jag glömde ju att säga att jag åt väääärldens godaste middag idag! Oxfilè, sallad och en kantarell-sås. Och till efterrätt åt jag en stor skål vindruvor och granatäpple. Otroligt gott ska ni veta. 
  
vad är ett motto? Inget, men det rimmar på lotto. HHAHAHAH, gjorde min dag. 
TIMONE OCH PUMBA (pumba är den gråa, något knubbigare frukten)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: