hola !

axelinaackie.blogg.se / 22 Februari, 2013 - 13:09 / Allmänt

Jag har precis haft spanska prov så jag är kvar lite i det spanska språket! Haha nää, men det gick iallafall SKITbra på provet. Jag kunde alla glosor, sedan om det är rättstavat vet jag inte. Men det viktigaste är att man kan uttala orden tycker jag! 
 
När jag klev på bussen så fick jag 3 presenter av Clara, och sedan när jag kom till skolan så fick jag en present av Tova!
Av Clara fick jag en stor påse ört-häst godis och det var bara till Ralle sa hon. Ralle är hennes favorithäst nämligen! Sedan fick jag ett par jätta snygga Animo-strumpor! Dem var fulla med stjärnor och var jätte fina! Och sist men inte minst fick jag en marabou digestive (200 g) 
Sedan av Tova fick jag 2st marabou nonstop (200 g) herregud vad jag ska feta mig altså! 600 g marabou, haha! ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: