hoooj

axelinaackie.blogg.se / 02 Februari, 2013 - 19:45 / Allmänt

Halli hallå. Just nu sitter jag själv på mitt rum och kollar på postkodmiljonären. Och har ni tänkt på vilka spetsiga öron Rickard Sjöberg har! Han ser lite ut som en alv. 
Idag har det varit världens bästa väder, och då tyckte jag att det var lite synd att bara vara i ridhuset. Så jag tog mig en lång promenad med Ralle i handen och det var riktigt mysigt! Solen sken och Ralle var väldigt pigg och glad. 
Cleo fick sig ett trimmnings pass i ridhuset på morgonen. Hon var väldigt duktig på allt förutom att samla galoppen i höger varv. Då orkade hon inte riktigt hålla galoppen. Men annars var hon toppen. 
Polo fick också komma ut idag. Jag skrittade ut en sväng och det tog kanske 35 minuter. Och jag så så himla glad över att han är så snäll att rida ut på! Och han tyckte nog att det var kul också att bli uteriden. 
 (Jag hoppade på Potter idag, så hans utverdering kommer kanske i ett videoinlägg)
 
 
 
det kommer kanske en videoblogg där jag utvärderar hoppassen igår snart! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: