Lite random saker jag tänkte att ni ville veta!

axelinaackie.blogg.se / 23 Februari, 2013 - 10:15 / Allmänt

- Jag är otroligt osocial, skulle aldrig kunna typ åka till kungsmässan med några kompisar 2 gånger i veckan. Nä fy! Då rider jag hellre ut själv i skogen! Förstår mig inte på sånna som skriver att dem inte kan satsa på ridsporten för att det tar för mycket tid och man förlorar den sociala biten. Och jag är BARA glad att slippa den siciala biten. Typ gå o fika och kolla på kläder...? fett ovärt. 
Sedan så tycker jag att det är kul att vara med kompisar såklart, men till en viss gräns. Skulle aldrig kunna hänga på nåt gäng som jag känner bara lite grann och gå ut på stan. 
Tycker i så fall att det är mycket roligare om man bara är 2. Och att man tillbringar tiden i stallet såklart! haha..
 
 
- Jag är så sinnessjukt rädd för att tvätta ansiktet. får panik när jag inte kan kolla och då öppnar jag alltid ögonen när dem är fulla med tvål och så svider det så mycket att jag håller på att dö. 
 
- Jag tvättar ansiktet med vanlig hand-tvål och på kvällen smörjer jag in ansiktet med handkräm. Ansiktsprodukter är tjafs! 
 
- Mix är den ända ponnyn jag verkligen saknar. Trots att jag har sålt många andra ponnysar och Mix var ju inte ens min. Men jag saknar honom jätte mycket ändå! :'(
 
- Jag tycker att det är roligt när folk kommenterar elaka saker. Eller altså det är inte roligt och jag har aldrig blivit utsatt för riktigt ELAKA saker. Så jag ska absolut inte säga att det är roligt, men i början när jag precis hade startat min blogg var det en person som kommenterade "elaka" saker som blev till skämt. Tex som att Potter skulle få skador i munnen om jag inte gav honom mer eftergift när jag hoppade ett hinder som var 50 cm och att min race-safe väst (den västen som nästan ALLA har) var jätte jätte jätte ful. Och att hen och hens kompisar skulle sluat läsa min blogg för att den var så fruktansvärt kass, men ändå fortsatte kommentarerna så bevisligen slutade hen inte att läsa bloggen! 
 
 
 
 


Postat av: Emelie Boberg

Det är så roligt när du skriver sånna här inlägg, fortsätt med de!! :D

2013-02-23 @ 17:50:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: