Mata mig. Med gräshoppor eller bajs.

axelinaackie.blogg.se / 21 Februari, 2013 - 11:37 / Allmänt

Vet ni vad? Idag hade jag med mig 3 pannkakor till skolan. Jag äter nämligen aldrig skol-maten så nu är jag ganska mätt för en gångs skull. 1 äpple åt jag innan också. En riktigt stabil lunch! 
 
Idag så tror jag att jag och mamma kan åka till stallet redan klockan 3. Då tänkte jag att jag rider Cleo och Polo i ridhuset först, sedan rider jag ut på Ralle. (Jennifer får rida på Potter om hon vill)
Jag har till och med räknat ut en perfekt tidsplanering, den tänkte jag berätta nu: 
 
Jag kommer till stallet 15.30, sitter på första hästen som är Polo kl 15.35. Rider polo i ridhuset i 40 minuter, då är jag klar 16.15. Byter häst till Cleo som tar 10 minuter så jag sitter på henne 16.25. Rider henne i ridhuset i 40 minuter och är klar kl 17.05. Byter häst till Ralle och är klar för att rida ut på honom kl 17.15. Rider ut i ca 45 minuter och är hemma kl 18.00. 
 
PERFEKT!
 
 


Postat av: Nikki Borgh

Hej :)
Först vill jag berömma dig då du rider väldigt mjukt och fint. Okomplicerat. Det gillas :D

Sen är jag lite nyfiken på varför du inte äter skollunch? Blir du inte super hungrig?

Kram

2013-02-22 @ 19:34:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: