Nästan lika duktig idag igen...!

axelinaackie.blogg.se / 27 Februari, 2013 - 22:02 /

Idag satt jag i 1,5 h och räknade matte... Gud så duktig jag är! (Klappar mig själv stolt på magen)
Nä, men jag var väldigt effektiv idag i stallet. Först trimmade jag Cleo i ridhuset och det gick bra i början tills folk började bygga hinder och slamrade med bommarna. Då blev hon väldigt spänd och ofokuserad. Men när dem hade byggt klart så slappnade hon av igen och travade&galopperade i en väldigt väldigt låg form vilket är bra för henne. Så hon var fin i början, ful i mitten och fin i slutet!
Sedan trimmade jag Ralle i ridhuset och han var faktiskt ganska lugn idag! Eller altså det beror ju på vad man gämför med, men för att vara Ralle var han lugn. Hade gramanen på och övade mycket på att samla honom i galoppen och övergångar från galopp till trav. Och det gjorde han fint.
Sist tog jag en sväng i skogen på Polo. Jag var nog ute i 40 minuter men bara skritt och trav. Och man kan säga att jag red lite överallt för att jag red in på alla små grusvägar jag hittade, haha! Han var iallafall jätte snäll som alltid! :-D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: