resultat

axelinaackie.blogg.se / 15 Februari, 2013 - 23:01 / Allmänt

POTTER: L.A Jag red inte för att vinna i denna klassen, såg det mer som en uppvärminingsklass inför Msvbn. Jag red en bra runda tycker jag själv, ingen hets-ridning men jag tog ändå in svängarna. Var nolla men inte placerad. 
MsvB: Denna klassen hade jag bestämt sedan innan att jag skulle vinna, och det var precis vad jag gjorde! B och C-ponnyerna var ihopslagna och Potter sprang ifrån C-ponnyerna lätt som en plätt! Rundan kändes jätte bra och han var verkligen med på noterna hela tiden!
 
RALLE: L.A Detta var första starten sedan jag gick omkull, även om det var länge sedan det hände så var jag fortfarande lite osäker. Men jag fick till en bra nollrunda, tog ut vägen till kombinationen, annars svängde jag ganska snävt och jag slutade 5a. :)
MsvB: Efter den säkra rundan i L.A kändes det ganska så tryggt att rida in i Msvbn. Jag var dubbelnolla och red en snabb omhoppning men var EN hundradel från att bli delad 4a med Cleo. Så jag kom 1 utanför placering men han var otroligt fin och jag är jätte jätte nöjd med rundan! 
 
POLO: L.A Mitt mål var att bara vara felfri. Och det var jag, En stabil noll-runda och han var superfin! Kom lite nära på ett par hinder, men han är så duktig och hoppar i alla lägen! Jag valde att inte starta MsvB på honom för att ridhuset var väldigt litet och underlaget var inte det bästa. Och då är det lika bra att vänta med att debutera tills man har dem bästa förutsättningarna. 
 
CLEO: L.A Super fin och var nolla i grunden, men i omhoppningen så petade hon näst sista för att jag svängde i luften och hon blev ofokuserad, annars hade vi vunnit. jaja, sånt händer! Snabb var hon iallafall! ;-)
MsvB: Hur fin som helst, en klockren noll-runda och en fjärde-placering! Och nu är vi kvalade till MsvA ! Men det får vänta ett litet tag tror jag nog. ;-)
 
sedan måste jag säga att hon verkar ha funnit sig själv på något vis. (där lät jag som värsta filosofen) Men på riktigt, hon kändes väldigt annorlunda mot vad hon brukar. Hon var lugn, backade av själv och kunde trampa om när distansen blev tokig. Fina Cleo!


Postat av: Lina ♡

Har två bilder på dig , eller har fler fast oredigerade ! :)

2013-02-15 @ 23:10:08
URL: http://linaoshandy.blogg.se
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Vilken toppen dag :D Grattis till placeringarna!

2013-02-16 @ 07:31:59
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: