Stallet klart!

axelinaackie.blogg.se / 16 Februari, 2013 - 13:40 /

Jag började med att skritta ut en sväng på Cleo medan mamma gick med och hade Ralle i koppel. Bara så att dem fick röra lite på sig efter ansträngningen igår. När vi kom tillbaka borstade jag på Cleo så nu glänser hon så att man får ont i ögonen när man kollar på henne! Haha, kanske inte riktigt...
Sen satte jag på Polo sadel och hans ledträns och tog en tur i skogen. Själv såklart. Det är himla skönt att rida ut själv och slippa andra hästar och människor. Vi red till ett ställe där det var bra med snö och då passade vi på att ta en härlig galopp så att han fick sträcka på benen. Och Polo var väldigt snäll hela ridturen.
Potter fick motionera sig själv idag och ack så kul han hade! Släppte honom i paddocken och han sparkade bakut och pep sina Potter-pip hela tiden. GLADER-CHOKLADER!
Nu ska vi åka och köpa godis och ikväll blir det Melodifestivalen med snasket jag köper! :-D



Postat av: Ida

Fina hästar i headern, är det dina? :)

2013-02-16 @ 15:21:56
URL: http://gartunarider.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: