svar på kommentar

axelinaackie.blogg.se / 23 Februari, 2013 - 14:04 / Allmänt

Nikki Borgh 

Hej :) 
Först vill jag berömma dig då du rider väldigt mjukt och fint. Okomplicerat. Det gillas :D 
Sen är jag lite nyfiken på varför du inte äter skollunch? Blir du inte super hungrig? 

Kram

 

svar: Tack, vad glad jag blir! :-D Maten på våran skola tillfredsställer inte mina smaklökar precis (den är väldigt äcklig) och jag blir hungrig såklart, men oftast så äter jag alltid frukt och tar med mig en macka hemmifrån som jag äter under dagen! 

Tack för kommentaren! :)



Postat av: Nikki Borgh

Tack för svaret :)
Rocka tävlingsbanorna i år!

2013-02-23 @ 15:12:04
Postat av: Annie Berggren

Haha, jag fastar genom skoldagarna jag ;)

2013-02-23 @ 15:25:41
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: