Tävlingarna till helgen

axelinaackie.blogg.se / 27 Februari, 2013 - 10:13 / Allmänt

Till helgen ska jag tävla med alla 3 fast på lite olika ställen.
På lördag ska jag ta med mig Ralle och Polo till Kungsbacka. Ralle ska jag hoppa i Billdals elit-lag omgång 1 och Polo ska få hoppa bara en vanlig L.A. 
Tävlingen börjar inte förren kl halv 3 vilket är riktigt skönt! Då hinner jag göra iordning allt på lördag förmiddag! 
 
Sedan på söndag packar jag lastbilen igen och tuffar iväg ner till Dagstorp. Då ska jag bara ta med mig Cleo och hoppa en MsvB med henne. Och det kommer nog bli en rätt så lång dag för att det tar 3 timmar att åka... Men jag sover hela vägen så det gör inte så mycket! haha ;-)


Postat av: Cornelia Jönsson

En fråga som kanske är är lite pinsam. Men jag antar att du använder bh. Och jag undrar hur du liksom fick din första? Om du köpte en själv eller frågade föräldrarna?:) älskar bloggen

2013-02-27 @ 12:17:50
Postat av: Sarah

Jag tror nog att jag frågat dig förut, men jag kunde inte hitta något svar så jag frågar igen :)

Vart har du köpt den svarta nummerlappen? Mycket snyggare än dom vanliga vita som sticker ut så himla mycket! :)

2013-02-27 @ 17:13:52
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: