@teater

axelinaackie.blogg.se / 07 Februari, 2013 - 12:59 /

Just nu sitter vi och väntar på att aranäs skolans musikal ska börja. Den ska pågå i ca 1 timme och efter det ska jag och Clara ta en frapino på espressohouse innan jag följer med henne hem och rider på Ambra! Dagen man inte kan rida på sina egna hästar då får man ta någon annans. ;-)



Postat av: cajsa

ska clara träna för lennart ikväll

2013-02-07 @ 13:34:57
Postat av: Victoria

Jag visste inte att du skulle vara där så när jag gick ut ifrån teatern så gick du framför mig och jag fatta inte att det var du först eller asså jag såg ju att det var du men att du skulle vara där trodde jag ju aldrig så jag gick snabbt in på bloggen och det var ju faktiskt du , haha! Kram

2013-02-07 @ 14:36:28
URL: http://hoppryttarnaaa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: