to do listan idag...

axelinaackie.blogg.se / 14 Februari, 2013 - 12:02 / Allmänt

- Rida 4 ponnysar i manegen
- putsa all utrustning noga (det var ca 2 månader sedan jag putsade, men säg inte det till någon är du snäll) 2 sadlar, 4 träns, 1 förbygel, 1 martingal och 3 par skydd. + tvätta alla bett.
- Tvätta skydd
- bada 4 grisar
- Irra runt och leta efter lite täcken, jag är ganska säker på vart dem ligger, men inte 100. Jag har bestämt att Ralle ska ha sitt änglahopps-ländtäcke som vi vann i Borås, och över det ska han ha sitt baltic-cup täcke. (när jag rider altså) Och Potter ska ha sitt ridsport-ponny cup täcke, Cleo ska ha GP-ponny täcket och Polo ska ha det andra täcket Ralle vann i borås. (Jag och Ralle hade en lyckad helg i Bårås som ni hör, haha! 
 
Juste, det är ju alla <3 dag idag! 
Till Cleo <3
Till Polo <3
Till Ralle <3 (något ätbart)
Till Potter <3 (Både han och jag gillar bajs-humorn)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: