Världens mysigaste uteritt!

axelinaackie.blogg.se / 12 Februari, 2013 - 19:51 /

Idag bestämde jag mig för att rida ut på Polo, en riktigt lång runda med skritt, trav och galopp. Jag red en jätte bra tur och han var så himla snäll hela tiden! Ni kanske tycker jag är lite töntig för att jag är typ överlycklig över att Polo är så snäll att rida ut på. Men eftersom att jag aldrig har haft en ponny man kan rida ut själv på så är detta grymt.
Jag galopperade och travade väldigt mycket, vägen var perfekt eftersom att det låg ett tjockt lager snö överallt! Och man märkte att Polo tyckte att det var roligt, spetsade öron hela tiden och var väldigt pigg och glad!

Älskar dig Poliiii's!!



Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Var det Polo du red förbi mig med? :O Trodde det var Ralle xD Vad lika dom är.

2013-02-12 @ 21:23:43
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: