Vetlanda

axelinaackie.blogg.se / 11 Februari, 2013 - 21:36 /

På fredag ska jag åka till Vetlanda och tävla med alla 4. Jag hoppar L.A på Polo och MsvB på resten. Men om jag är felfri i L.An på Polo och allt har känts bra och om det passar så ska jag debutera MsvB (120) med honom. Och detta blir min 3dje MsvB på Cleo, så jag hoppas att hon sköter sig lika bra som hon gjort i dem andra 2. Det är bara att kötta så löser det sig nog! Och det som är åzum är att jag startar sist med Ralle, men jag kommer inte att rida för att vinna eftersom att detta är första tävlingen efter det att vi gick omkull. Så jag satsar mer på en trygg noll runda och det hade ju varit kul med en placering men det är inte så viktigt denna gången.
Och det kommer vara sjukt mycket saker att göra på torsdag, eftersom att jag är så noga med allt som ska göras kommer det ta 100 år för mig att bli klar. 4 hästar ska badas. Och det tar 30 min per häst. Så bara själva badningen kommer att ta 2 timmar... Jaja, lite kul är det och man måste komma ihåg att man får allt slit tillbaka betalt på tävlingsbanan.
My star





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: