Alla klara :)

axelinaackie.blogg.se / 27 Januari, 2013 - 16:27 /

I vanlig ordning så sov jag till 11 imorse... Och jag hatar att gå upp så sent. Men men, det var bara att skynda sig ut så att jag skulle bli klar någon gång. Antonia red på Cleo btw, så jag red endast 3 stycken idag, lyx! ;-) haha, nejdå! Alla gick finfint, motionerade Ralle i trav och galopp i 40 minuter. Han var ganska städad faktiskt, och det märks att han har fått mycket bättre kondition, för att för bara några veckor sedan så blev han genomsvett efter 20 minuter. Men nu orkar han mycket mer. :)
Potter var väldigt fin idag, han var som en liten låda, så kompakt var han. :-D
Och Polo var också fin idag, i början så travade jag bara lite halvklätt så att han skulle komma igång, och sedan efter att tag så red jag honom mer i form och krävde lite mer av honom. Och han var super fin!! :-)

Jädrans vad smart!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: