blogglek, inlägg 25

axelinaackie.blogg.se / 03 Januari, 2013 - 09:30 / Allmänt

65. Varför du började blogga
- Haha, andledningen till att jag började blogga var att Alex (Antonias komips) (HAHAHAH, bara alex som fattar det där som stod innom förra parangtesen) 
iallafall, andledningen till att jag började blogga var för att Alex hade en blogg, det var lixom från henne som jag fick idèn. Och visste ni att jag, Barry och Antonia har haft en blogg innan jag gjorde en egen blogg? Den hette: www.henrikponnyakutenbarryochantoniaochaxelina.blogg.se Men den bloggen har vi tagit bort nu, men jag kan lova er att det var sveriges roligaste blogg! ;-) Och observera att vi hade 4 besökare om dagen. REKORD! xd

66. Hästar du ridit mycket.
-Konstig fråga, mina egna såklart!
 
ååh, saknar MIx!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: