blogglek, inlägg 26 & 27

axelinaackie.blogg.se / 06 Januari, 2013 - 12:00 / Allmänt

68. En bild på din häst riktigt smutsig.
tar bara Potter-gris! ;-)

69. Min önskelista
Det var ju passade eftersom att jag fyller år om bara 48 dagar (typ) så detta är min önskelista för min födelsedag
- En väska (det är en speciell från CC
- Betalning av min telefonräkning
- Vita Animo gripping system ridbyxor
- Nya chaps
- Pengar är ju aldrig fel heller. ;)

70. Något du slarvar med inom ridning
- Kratsa hovarna, jag kratsar nästan aldrig hovarna! Riktigt dålig, jag vet. Så jag måste bli bättre på det! 

71. Min favorithögtid
- Räknas födelsedagar? Isf så är det min födelsedag! För att alla mina födelsedagar brukar bli perfekta!! :-D
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: