blogglek, inlägg 30

axelinaackie.blogg.se / 09 Januari, 2013 - 20:55 / Allmänt

79. En sak du aldrig skulle glömma på tävling
-Hästen ;-) Den hade varit lite svår att glömma! Men om vi ska ta en pryl så skulle jag aldrig glömma Sadeln. Det hade också varit jobbigt att glömma sadeln eftersom att det är lite knepigt att låna! 

80. En sak du alltid glömmer på tävling
-Jag har slutat med att glömma saker på tävling. Eftersom att jag åker på tävlingar såpass ofta så repeteras ju all packning varje gång. Så jag kommer nog alltid ihåg allt! :)
 
fina fina Polo! <3
 
 
 
 


Postat av: Tilda

Fast egentligen så är ju tränset viktigast. Man kan ju hoppa barbacka ;) Eller så tänker man tvärtom sadeln är bäst, och så kan man hoppa i grimma och granskaft :D

2013-01-09 @ 22:23:09
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: