dag 03, mina favoritsaker (blogglek)

axelinaackie.blogg.se / 14 Januari, 2013 - 16:47 / Allmänt

Först på listan står mina röda Animo ridbyxor! Jag älskar dem !
Och sedan så gillar jag mina veredus skydd, mitt rosa anna scarpati kit, min ljusblåa animo kavaj, polo, Potter, Cleo och Ralle (dem räknas som saker) ;-)
 
Och vet ni vad?! Min telefon har  stängts av (jag kan inte skicka sms, jag kan inte ringa och jag kan inte vara inne på internet bara för att det inte gick att betala räkningen för att dem hade skickat fel siffror på räkningen. Men nu är den iaf betald men jag kommer inte kunna andvända min telefon på 24 timmar!!!!! :'( 
Så det kommer bara bli dator-uppdatering dem kommande 24 timmarna. 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: