dagen ;-)

axelinaackie.blogg.se / 09 Januari, 2013 - 11:59 / Allmänt

Hej hej, halloj dagboken (observera att Bert säger så i bert-filmerna, bästa filmerna ever)
 
Idag efter skolan ska jag och Clara ta en promenad till Kungsmässan och köpa kul-glass, det var länge sedan. ;-) Jag kanske lägger ut en läskande bild sen, det blir väl bra... ? xD
Sen ska mamma hämta mig där och vi åker till stallet. Jag har inte riktigt bestämt vilka jag ska rida, men jag har iallafall en plan att jag släpper Ralle i paddocken en stund medan jag rider en annan, då får han bocka av sig lite så att han slipper göra det när jag sitter på. ;-)
 
jag sitter för tillfället och irriterar clara med en päls-svans. Hon tycker att jag är jätte jobbig, bra va ! Nu gormade hon åt mig och gick iväg... 
 
byyeee!
ingen bra bild, men sånt är livet !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: