det verkar som om denna punkten är lite oklar...

axelinaackie.blogg.se / 22 Januari, 2013 - 11:06 / Allmänt

Ska du sälja Potter?!?! Och i så fall varför?

Nu svarar jag på denna frågen en gång för alla. Jag ska inte sälja Potter, bara låna ut honom. Varför? Jo, för att om man ska hinna lyckas på ponnyåren som inte varar så länge så måste man gå vidare och inte skutta runt på en B-ponny i en meter. Jag vill satsa på mina större ponnyer och på B-ponny finns det inte några stora tävlingar så som NM & EM. Nu menar jag inte att det är självklart att jag kommer att hoppa det, men ni fattar säkert. Vem som ska få äran att låna världens bästa ponny är oklart, men jag vet iallafall vem jag vill ska ha honom... :)

simply the best <3


Postat av: Tilda

Vem vill du ska ha honom då? ;)))

2013-01-22 @ 12:02:32
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: