FRAJDAJ!

axelinaackie.blogg.se / 18 Januari, 2013 - 11:58 / Allmänt

Istället för att ni ska slippa läsa rubriken "fredag" 711 gånger så skriver jag frajdaj istället! Snällt va? ;-)
Idag ska alla ridas, och jag kommer att ha lite bråttom eftersom att jag ska vara hos Tova klockan halv7. Vi ska äta benn&jerry och åka skridskor på henens altan...! hahaha! Clara, Ebba, Cajsa, Gilda, Tova & jag är det som ska vara där. :)
 
Tror att Antonia skulle hoppa en serie och då kan ju jag hänga på. I allafall med Polo. Jag gillar att hoppa serier för att det är en väldigt bra gymnastik hoppning för hästarna och dem får jobba med rätt muskler. (Som sagt så vet jag inget om muskler och det låter bara töntigt när folk skriver så, men jag låter det stå kvar) (och nu gör jag lite paranteser för att släta över det jag just skrev om musklerna.) SMART!
 
Ha en bra fredag allihop! :-D
 
bra vi matchade, skrik-blå och skrik-rosa! -.-
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: