haj, hello, how are u?

axelinaackie.blogg.se / 14 Januari, 2013 - 21:20 / Allmänt

Har ni hört den låten som går så? som rubriken altså. Om inte, ni borde lyssna!
 
Jag hade tänkt att bara berätta lite kort om mina ridpass idag. Så att eran läs-förmåga inte slits ut på grund av mitt meningslösa inlägg. Snällt va? ;-)
Jag red bara Ralle och Potter idag, dem 2 ponnysarna som jag har haft längst. Mina gamla trogtjänare! Antonia red Cleo och det gick muy bien (nu fattar ni att min spanska-lärare tycker att jag är duktig va? se så mycket spanska jag blandar in!)
Men ahh, Cleo var iallafall super fin när Klanton red henne! Polo gick jätte fint på Pessoa-longeringen, Ralle fick galoppera ganska mycket och det gick bra, jag ramlade inte av iallafall. Och det är ju huvudsaken. Och Potter var sådär underbart fin som bara Potter kan vara. :)
 
Och det viktigaste av allt som jag skulle vilja att alla antecknar. Jag har inte ätit någonting onyttigt idag! INTE NÅGONTING! Typ första gången i världshistorien. Jag ska försöka att hålla mig såhär nyttig ända fram till fredag då jag ska festa till det med Benn&Jerry och på lördag ska jag festa till det med en marabou. Men ingenting mer. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: