halloj alla gräshoppor!

axelinaackie.blogg.se / 12 Januari, 2013 - 08:04 / Allmänt

mata mig. med gräshoppor eller bajs. HAHAHA, jag kommer aldrig tycka att det citatet är tråkigt..! ;-)
 
 
Nu sitter jag och äter frukost och kom på den ypperliga iden att hoppa 2 pållar idag och 2 pållar imorgon. Så nu ska jag gå ut och hinna rida 2 stycken innan halv 11 för att då börjar träningar i ridhuset. Hurtig jag är! Det är ponnysarna och börjar på P som ska ridas nu på morgonen. Så tänk nu efter lite vilka jag ska rida, för att jag kommer inte skriva ut hela namnen!
Sen lite senare under dagen ska jag åka till KRK för att kolla på när mina blivande OS hästar hoppar en clear round. :)
 
Utverdering av hopp-passen och trimmnings-passen kommer i 2 separata inlägg. 
 
GUD vad tråkigt inlägg! Jag måste festa till det lite på något sett men jag vet inte hur.... JO, nu kom jag på det!
Några roliga bilder sitter ju aldrig fel!
börjar med en porträtt bild på mig
 
 
 
 
 


Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Vem är det som håller träningar? :O

2013-01-12 @ 09:39:33
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: