lite önskemål från er

axelinaackie.blogg.se / 21 Januari, 2013 - 10:39 / Allmänt

Jag har fått 2 kommentarer som undrar hur stora mina ponnysar är och så ville ni veta lite fakta om dem, så här kommer det: 
 
Polo: Polo är en maxad D-ponny som jag bara har haft i ca 3 månader. Han har tidigare hoppat SM, men jag har bara gjort 2 tävlingar tillsammans med honom. Han är världens snällase ponny! Han är född 2003 btw. 
 
Potter: Potter har vi ägt i 5 och ett halvt år. Jag fick honom av Antonia. Potter har hoppat ca 7 SM och han är en maxad B-ponny. Han är född 2002.
 
Cleo: Cleo är en Maxad C-ponny som är född 2003. Hon har jag haft sedan i våras och vi har hoppat MsvB. Men Antonia har tävlat MsvA på henne. :)
 
Ralle: Ralle fick jag på sommarlovet 2011. Han kom då från Irland och är en väldigt rutinerad tävlingsponny. Han har hoppat många MsvA och Dublin horseshow på Irland (som motsvarar SM här i Sverige) 
Men på våren 2012 så gick vi omkull och Ralle skadade sig och blev borta från tävlingsbanan i över ett halv-år. Men nu är han back on track igen och vi har vunnit / blivit placerade i stort sett varje start vi gjorde 2012. :) (Vi har hoppat upp till MsvB tillsammans)
 


 
 
Emerlad Pride, the one and only !
 
 
 
 


Postat av: Livia

Du kan väll skriva om alla hästar ni har i stallet, bor ni på en gård?

2013-01-21 @ 20:20:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: