Mata mig. Med gräshoppor eller bajs

axelinaackie.blogg.se / 06 Januari, 2013 - 17:35 /

HAHAHA! Rubriken slår allt!

Nej men nu ska vi vara seriösa.
Jag äter väldigt mycket onyttiga saker, typ tar med mig en lussebulle till skolan, går till kungsmässan och fikar på espresso house och sen när jag kommer hem så trycker jag i mig lite kakor. Tur att jag inte blir tjock. ;-) Självklart ser min dag inte alltid ut såhär, men när man skriver gäller det att överdriva lite. Haha - kul där Ackie!
Och jag hade tänkt att sluta med alla onyttigheter. Inte för att typ banta om ni tror det, utan mer för att jag vill vara lite mer nyttig!
Men för att jag ska kunna sluta med allt tjafs så måste jag ersätta det med något annat. Något nyttigt då såklart. Och jag hade värsta bra idén att jag kunde ta med mig nötter till skolan så jag blir lite mätt iallafall och slipper äta massa onyttiga saker, men vi får inte ha nötter i våran skola. Så då tänkte jag att jag kunde äta frukt, men det blir man inte mätt på...

Äh, jag bakar en kladdkaka när jag kommer hem istället! Hahahaha - skämt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: