"Mysig blogg"

axelinaackie.blogg.se / 12 Januari, 2013 - 13:23 /

Jag har tänkt på 1 sak, och det är att vissa bloggar är skrivna på ett lite annorlunda sett, lite mysigare på något vis. Och sånna bloggar gillar jag skarpt. Men det får inte gå över till en mitt-liv-är-perfekt-blogg. Det är svårt att inte trilla över på den sidan, men ett exempel på en blogg som lyckas väldigt bra med den balansgången är Linn Olsson. Hon skriver på ett "mysigt" (haha, det låter jätte töntigt) sätt men hennes liv är ändå mänskligt. Och med det menar jag att det uppstår problem ibland, vilket det inte gör i en mitt-liv-är-perfekt-blogg.
Det händer att jag skriver ett sådant "mysigt" inlägg någon gång, men det händer inte ofta. Och jag tycker att dem inläggen som jag skriver på det viset blir bättre. Men man måste fortfarande blanda in lite humor, men inte för mycket. En svår balansgång helt enkelt för att få till dem där perfekta inläggen.


Snäll kisse





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: