Onsdag - mitt på veckan

axelinaackie.blogg.se / 30 Januari, 2013 - 07:12 / Allmänt

Idag är det en helt vanlig dag. Inget, verkligen inget speciellt händer idag. Eller man vet ju aldrig. Det kan ju inträffa exakt vad som helst egentligen. Jag kanske dör? Då är det definitivt ingen vanlig dag! 
 
Men om vi utgår från att jag inte dör idag, så kan jag berätta mina planer. 
Jag går i skuuulan till 3 idag och håller tummarna på att vi inte ska göra något jobbigt på idrotten som suger ut all min energi. Den måste jag ju spara till hästarna, right? ;-)
Och det kommer nog bli lite stressigt i stallet idag eftersom att jag bara kommer att ha 2 timmar på mig att rida innan lektionerna börjar. Men på 2 timmar borde jag iallafall hinna med 3 hästar. Så då tänkte jag att jag rider Ralle, Polo och Cleo medan pappa kanske kan longera Potter. SMART Ackie! (klapp på axeln)
 
jaja, adios bitchees!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: