Ridpassen

axelinaackie.blogg.se / 07 Januari, 2013 - 20:45 / Allmänt

Patra: (nu blev ni lite snurriga va? jag menar såklart Cleo) Cleo var katastrof idag kort och gott. Jag tycker inte att vi pratar mer om det ridpasset, för att dåliga saker förtränger och glömmer jag. 
 
Emerald: (Nu blev ni lite snurriga va? jag menar såklart Ralle) Ralle var bra idag! Jag red fram med graman och en lång ridpisk. Observera att jag skrev ridpisk och inte spö. Och han var skit fin med gramanen (i trav) Och visste ni att Ralle gör perfekta skänkelvikningar! Så fort man bara trycker lite grann med skänkeln flyttar han sig åt sidan. Sedan tog jag av gramanen i galoppen för att om jag har den när jag galopperar så känner kan sig fastspänd och skuter mig ur sadeln. SMART HÄST! Han var dunderpigg när jag galopperade, så jag håll igång ganska länge och efter ett tag lugnade han sig en smula. Sedan travade jag av och sen var jag färdig! Jag red i 45 minuter. 
 
Harry: (Nu blev ni lite snurriga va? jag menar såklart Potter) Potter red Antonia på idag, det gick mycket bra!
 
Magneto: (Nu blev ni lite snurriga va? Jag menar såklart Polo) Mamma pessoalongerade honom idag + Klippte benen och badade svansen på honom! Så nu ser han ut som en tävlings-ponny igen och longeringen gick jätte bra. :)
 
Nu ska jag äta en sen middag, vi hörs imorgon! :)
 
 
 
 
 
° °
 .
 _
 
söt gubbe jag gjorde där över! ^^)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: