RidpassET...

axelinaackie.blogg.se / 10 Januari, 2013 - 19:38 /

Eftersom paddock helvetet (jag var tvungen att dra till med ett svärord för att jag är riktigt arg)
Paddocken var iallafall frusen idag, så jag hann bara rida 1 häst. Och jag kan berätta för er hur snabb jag var!
Jag kom hem 20 i 5, då bytte jag om, gick ut och släppte Ralle i paddocken, fick bråka en stund med Polos boxdörr för att den hade hakat fast sig typ, gjorde i ordning honom lite fort och satt upp 5 i 5! Så jag hann rida honom i 35 minuter iallafall. Och han var riktigt fin! I början var han lite stark och pigg i galoppen, men han blev bara bättre och bättre och till slut var han fantastico, till och med i galoppen! :-)
Men det var bara Cleo som vilade helt, Ralle gick som sagt i paddocken en stund och jag gick en liten promenad med Potter, först till baksidan och sedan lite i paddocken. Men han tyckte att det var lite för roligt så han blev väldigt vild, och eftersom att det var andra ponnysar där inne så ville jag inte riskera att tappa honom så jag fick gå ut igen... ;-) Sen körde jag några lydnads-övningar i stallgången med honom. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: