spanish

axelinaackie.blogg.se / 14 Januari, 2013 - 10:48 / Allmänt

Hejhej!
Jag har precis pratat om mitt betyg med min spanska lärare och hon sa typ 4 gånger att jag var jätte,jätte duktig! haha, nu är jag gla'! (observera att jag skrev gla' och inte glad)
 
Idag slutar jag ju sent, men det är ingen ridskola idag så att jag har hela kvällen på mig att rida. Så jag tänkte att jag rider alla utom Polo som ska få bli pessoa-longerad. Det där med pessoa longering är väldigt bra tycker jag. Dem brukar jobba väldigt bra med ryggen & bakbenen med den (där lät jag väldigt smart på hur man bygger muskler, men det är jag inte) 
Och Polo stormtrivs med den på sig! Och han har ju varit så fin på marken nu det senaste, då kan han få lite omväxling. ;-) 
 
lyssnar för övrigt på den bästa låten för tillfället, passenger - let her go. :)
 
det ser ut som att cleo är jätte svettig, men det var hon inte. :)
saknar sommaren... <3 :'(
 
 


Postat av: Elin

Vilken härlig bild!:)

2013-01-14 @ 15:00:59
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: