svar :)

axelinaackie.blogg.se / 17 Januari, 2013 - 09:32 / Allmänt

Sanna
Hej! Jag gillar din blogg! Jag skulle vilja veta vad du gör när du inte är i stallet om du har några andra intressen än hästar??
 

Hej ! :)
I och med att 4 ponnysar tar otroligt mycket tid och jag är i stallet 6 dagar i veckan så hinner jag inte med någon annan sport. Och även om jag skulle haft tid så hade jag ändå inte velat hålla på med någonting annat eftersom att jag hellre satsar 100% på ridningen än 50% på ridningen och 50% på någonting annat.
Och ibland tänker jag på hur otroligt meningslöst mitt liv hade varit om jag inte skulle haft mina ponnysar! Så jag är väldigt glad över att jag har möjligheten att ha egna ponnysar och kunna åka på massor av tävlingar. Hästsporten handlar tyvärr nästan bara om pengar. Självklart finns det undantag, men hästsporten är ändå väldigt väldigt dyr. Och har man inte stöttande folk runt omkring sig som kan hjälpa till med kostnader osv så är det mycket svårare att kunna lyckas. TYVÄRR.  
Och den dagen som jag inte är i stallet brukar jag göra läxor. :)
 
Jätte kul att ni kommenterar! :-D
 
 
 


Postat av: Wilma & Emma

Sv: Tack så jättemycket! :D

2013-01-17 @ 10:39:14
URL: http://ziro.blogg.se
Postat av: Sarah & Emilia

Kolla gärna in våran blogg! :))

2013-01-17 @ 18:50:09
URL: http://sydryttarna.blogg.se
Postat av: Sandra

Fin bild!!, var är den ifrån?

2013-01-17 @ 23:51:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: